Seksualnie atrakcyjny- aż po grób

dandys

 

 

 

Witaj,

Współczesna cywilizacja  stawia wymóg bycia atrakcyjnym seksualnie aż po grób. Szczególnie narażeni na tą presję są mężczyzniMężczyzni mają tendencję do stawiania znaku równości między męskością a sprawnością seksualną. Prawdziwy mężczyzna to ten, który zawsze sprawdza się w łóżku. Dodatkowo jest to dla nich sprawa ambicji i zazwyczaj bardzo boleśnie przeżywają każde niepowodzenie w tej sferze.

Świadomość bycia dobrym kochankiem bardzo dowartościowuje mężczyznę. Dla kobiety najważniejsza jest utrata własnej atrakcyjności fizycznej, a dla mężczyzny spadek wydolności seksualnej. Dla wielu mężczyzn akceptacja tego stanu rzeczy jest bardzo trudna. To prawda.

Ale to raczej kobiety stawiają  przed sobą wymóg bycia piękną, młodą i atrakcyjną. Operacje plastyczne twarzy i całego ciała są tego  najlepszym dowodem. Należy jednak zaznaczyć,  że operacje plastyczne z reguły nie zagrażają życiu. Natomiast utrzymywanie przez mężczyzn sprawności fizycznej i wydolności seksualnej w sposób ryzykowny i nieadekwatny do wieku może doprowadzić do poważnych schorzeń, a nawet śmierci.

Bieganie kilometrami aż do tzw. dlugu tlenowego, podnoszenie znacznych ciężarów w wielu seriach może szybko zakończyć się zawałem, szczególnie wtedy, gdy za sport bierzemy się po pięćdziesiątce. Systematyczna rekreacja, ćwiczenia tai chi, pływanie dla przyjemności to zdecydowanie lepszy sposób na utrzymanie organizmu w zdrowiu i sprawności.

Mężczyzna stara się  tak  dla ” swojej ” kobiety. Wielu mężczyzn cały czas wymaga od siebie, by w związku się sprawdzać. Stale czują się zagrożeni. Im bardziej się starają, tym mniej im wychodzi. Bywa ,że wtedy przerzucają odpowiedzialność za własne niepowodzenia na partnerkę i idą sprawdzać się gdzie indziej.

Taki mężczyna nie chce zaakceptować tego, że się zmienia, starzeje się, staje się inny. Wraca do początkowej fazy w związku. Chce być znowu na haju, chce być zakochany. Szuka nowej partnerki, by tak  właśnie funkcjonować. By czuć się atrakcyjnym, stale musi być w nowym związku.

Jeżeli związek był przez wiele lat trudny i niezbyt satysfakcjonujący , to z biegiem lat konflikty będą się zaostrzać. Jeżeli przez wiele lat partnerzy nie umieli się dogadać, to będzie im trudno znalezć nagle porozumienie. Wypracowane i i utrwalone przez lata schematy zachowania wymagają znacznego wysiłku, aby to zmienić. Jeżeli go podejmą to nie ma powodu, by mówić o kryzysie w związku.

Wyrazną formą zaostrzenia się konfliktów są zdrady. Jak podają statystyki, wieloletnie związki rzadko  rozpadają się z powodu jednorazowej zdrady.

Podobno częściej zdradzają mężczyzni, ale także kobiety zbliżające się do pięćdziesiątki coraz częściej przyznają, że wzbogacają  swoje życie seksualne poprzez współżycie z więcej niż jednym partnerem.

Kobiety są  zwykle bardzo zazdrosne o swoich 40, 50- letnich mężów. Zdają sobie sprawę z tego, że ich mężowie  mogą  być  łakomym kąskiem dla innych pań.

Kobieta przez nadmierną  zazdrość i kontrolę może prowokować mężczyznę do zdrady. Trzeba pamiętać, że nie ma zdrady bez powodu. Przyczyna zdrady tkwi w związku i relacjach między partnerami.

Kryzys  w związku  starych ludzi może doprowadzić do rozwodu. Jeżeli dajmy na to 60- latek zdecyduje się rozstać ze swoją żoną i związać się z 30- latką, to powinien uświadomić sobie koszty związane z tą zmianą.

Mogą  odwrócić się od niego  jego dzieci z poprzedniego związku, może stracić swoich znajomych i wyjść ze swojego środowiska. Jeżeli uzna, że warto taką cenę zapłacić, to niech płaci. Każdy musi rozstrzygnąć sam. Decyzja nieprzemyślana może wywołać dramatyczne skutki.

13 myśli na temat “Seksualnie atrakcyjny- aż po grób

    1. Tadeusz, zapytaj p. Wandę – ile płaci czynszu w swoim bloku.
      My też marzymy o tym zeby mieć takie ” sterylne mieszkanie ” Tutaj mieszkam już 50 lat, mam dosyć.
      Możeesz cos poradzić?

      1. Wanda bardzo zadowolona z zakupionego mieszkania. Ma tez dobre bezpieczenstwo (jest chyba strzezone) Niestety nie moge AKTUALNIE spytac Wande (Wandy?) bo ona praktycznie nie uzywa internet wiec pewnie nie oplaca sie jej zalozyc samej. A kolezanka, ktora mieszka niedaleko ( na Jelonkach czy Bemowie???) I do ktorej chodzila sprawdzac emaile miala u siebie wlamanie i jej ukradli laptop wiec nie mam z Wanda kontaktu.Ale dziwne jest to dla mnie, ze Wanda nie moze uzyc komputera w jakiejs bibliotece???? Ja jak jestesm w Polsce na wakacjach to chodze do biblioteki w Milanowku I tam moge uzywac computer bez problem. No ale jak Wanda nie spieszy sie z korespondencja ze mna to nie bede jej poganial. 🙂 Nie mam nawet jak pogonic. Na jej miejscu to wyslalbym normalny list. No ale nie wiem jak ona jest emocjonalnie. Ja to ma duzo pracy kolo tego nowego domu. Wanda nawet nie podala mi swojego adresu. :)))))) Ale I tak przylatuje do mnie w marcu I bedzie az do konca wrzesnia bo wtedy zaczynaja jej placic australijska emeryture. A ja dzisiaj chyba wykupie bilet lotniczy do Polski na druga polowe Maja bo ostatniego roku to pierwsza polowa Maja byla bardzo zimna a druga polowa skoleji byla bardzo goraca. Wiec wtedy zostawie Wanda w moim domu a sam pojade do Milanowka. I pewnie 🙂 da mi klucze do jej mieszkania. Nie bede tam specjalnie chyba mieszkal – glownie bede aby sie wykapac I popatrzyc na polska TV. Ale wiem ze polska tv jest bardzo nudna a co do kapania to jak mam sie wykapac to wykupuje jakas wycieczke.
        Ta kolezanka co miala wlamanie to mieszka w jakims takim dziadoskim mieszkaniu w duzym bloku ….moze przy Gorczewskiej ale ja nie jestem dobry w geografii. Wanda mieszka gdzies tam gdzie jest duze zalesienie…powiedziala ze jest tak jak w Milanowku.. Dziwie sie ze tak powiedziala…..bo co ???kupowala mieszkanie pode mnie?????? Juz w Polsce dosyc zimno..Jak Wanda sie zaziembi to umrze (kaplica) bo ona ma mniej pluc spowodu tego raka co ja u niej wykrylem… A skoleji jej ojciec umarl na zapalenie pluc… Wiec nie trzeba byc jakims naukowcem aby wydedykowac na co Wanda umrze. Ja to jej zycze dlugiego zycia ale ona nie nadaje sie do zycia w samotnosci bo ona sie bardzo przygnebia. Jej trzeba organizowac zycie. Ja zawsze bylem motorem jej czynnosci
        Cos czuje ze chyba musi sie duzo upierdolic w tej Polsce aby sie przekonac na wlasnej skorze ze miala ze mna dobre zycie
        Ciekawy jestem dlaczego nie podala tego adresu???? Moze jej sie juz cos pierdoli w mozgu???? Przepraszam za przeklenstwa ale mialby duze trudnosci z oddaniem tego co mysle
        Moze ja sie doszukam tej jej adresu bo znam chaslo do otworzenia jej poczty….

      2. Moze. W kazdym razie dzieki za zaproszenie. W Milanowku to ja mam tragiczne warunki bo tam nie ma pradu ani biezacej wody ale sa inne przyjemnosci. Nalepiej to jak nie pada deszcz. No bo jak pada deszcz to jest masakra I odrazu wykkupuje wycieczke. Tym razem to chyba wybiore sie do Portugalii,
        Wiesz Jezeli jestem przykladowo w zlej kondycji fizyczno=psychicznej I nie jestem w stanie polepszyc twojej kondycji psychiczno=fizycznej to jest lepiej jak ja wyjezdzam do takiej Portugalii czy Turcji niz przyjade do Ciebie aby Ci popsuc humor. ja juz nie wiem gdzie sie pisze samo h a gdzie ch. :)))))))
        A co potrzebujecie wsparcia pociechy psychologicznej?????? :)))))))))
        Jak ja jestem zmotywowany to moge leczyc ludzi chorych na raka przxez dotyk..

        cholera szkoda ze moj brat zalapal sie tylko na jedna sesje

      3. wyslalem do ciebie maile dzisiaj ale moze poszly na jakis twoj stary adres\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\//// ??????
        Lamie cie reumatyzm dzisiaj????

      4. wsparcie/pociecha a dobra rada to dla mnie to samo. 🙂 dlatego nie moge odwiedzac ludzi bo nie zauwazam tych drobnych roznic, ktore dla was sa istotne.
        Kupilem jednak lot przez Zjednoczone Emiraty Arabskie =lot z jedna tylko przesiadka za jedyne $1500 lot trwa tylko 19 godzin SUPER :))))
        dobrze ze nie kupilrm tego lotu przez Amsterdam wczoraj.

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.