Gdy przyjmujesz środek moczopędny

Witaj,

Pan Waldemar, właściciel pracowni fotograficznej przez pięć lat przyjmował środek moczopędny, ponieważ miał umiarkowane nadciśnienie.

Od kilku miesięcy odczuwał niezwykłe zmęczenie.Tłumaczył to sobie  szczególnie duża ilością pracy.Jednakże , kiedy się z nią uporał, nadal był wyczerpany -odczuwał  bóle mięśni nawet przy podnoszeniu aparatu fotograficznego.

Poradziłam mu , żeby sprawdził sobie poziom elektrolitów we krwi. Okazało się , że ma niedobór potasu. Lekarz przepisał  mu  uzupełniające tabletki z potasem oraz zaczął spożywać obfitujące w ten składnik mineralny produkty , takie jak suszone owoce, orzechy i nasiona, banany oraz owoce  awokado.

W ciągu dwóch tygodni pan Waldemar poczuł się silniejszy. Ponowna analiza poziomu elektrolitów, potwierdziła, że stężenie potasu we krwi wróciło do normy.

Pozdrawiam, Maria

Published by

Maria Bereziak

25 lat prowadziłam zielarnię w Warszawie. Obecnie jestem na emeryturze. Nadal zajmuję się fitoterapią i dietoterapią. Moją misją jest przywracanie Wam zdrowia. W swojej zielarni leczyłam także "serca chore z miłości" Poradz się jeśli cierpisz z powodu swego męża lub partnera. https://leczenieludowe.wordpress.com http:/życiewedwoje.wordpress.com/